بروزترین مطالب روز دنیا

جواب تمام سوالاتت رو اینجا میگیری ! :)

بروزترین مطالب روز دنیا

جواب تمام سوالاتت رو اینجا میگیری ! :)

اپ‌استورهای ایرانی را بشناسید

اپ‌استورهای ایرانی را بشناسید


کاربران تلفن‌های هوشمند iOSبرای نصب برنامه‌ها و نرم‌افزارها دچار مشکل می‌شوند. به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که برای کاربران اپل ایجاد شده است. از این رو بسیاری از اپ استورهای ایرانی راه اندازی شدند. خاصیت مهم اپ‌استورهای ایرانی این است که بسیاری از برنامه‌ها که در اپ‌استور اصلی قابل دانلود نبودند را در دسترس قرار داده‌اند. برخی از این اپ‌استورهای ایرانی رایگان نیستند و حق اشتراکی ماهیانه دریافت می کنند. اپ‌استورهای سیبچه،‌ اناردونی،‌ سیب ایرانی، نصاب و آی‌تیپس نام دارند. برای دور زدن اپ‌استور Ios، از اپ‌استورهای ایرانی که معرفی می‌کنیم غافل نشوید.

سیبچه

نرم‌افزار سیبچه برنامه‌ای است که جایگزین اپ استور اصلی می‌تواند بشود. کاربران می‌توانند در این فروشگاه تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی را دریافت کنند و همچون مارکت اصلی اپل به دیگر اپلیکشن‌های خارجی و متنوع دسترسی پیدا کنند. از ویژگی‌های جذاب سیبچه بی‌نیاز شدن کاربران اپل از مارکت اصلی است. چراکه کاربران می‌توانند به ۱۸ هزار اپلیکیشن مختلف بدون نیاز به اپ‌استور اصلی دست‌یابند. برخی از برنامه‌های سیبچه به صورت رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

دانلود سیبچه

اناردونی

یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های جدید برای کاربران iOSاناردونی است. این اپ‌استور ایرانی فضایی مناسب و راحت برای کاربران ایجاد کرده، به طوری‌که کاربران میتوانند بدون استفاده از اپل آیدی، جیلبریک از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موجود در این اپ استور استفاده کنند. کاربران اناردونی پس از رضایت از خدمات و در صورت مداومت در استفاده از این برنامه می‌توانند حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنند. همچنین اناردونی برای کاربرانی که به روش ادهاک نصب می‌شوند، در پنل توسعه‌دهندگان اپل ثبت می‌شوند وبرای هر ۱۰۰ نفر ،‌پروفایل منحصربفردی نصب خواهد شد. آکاس

دانلود اناردونی

سیب ایرانی

کاربران iOSدیگر نگران نباشند، یک اپ‌استور کاملا ایرانی به ارائه خدمات می‌پردازد. سیب ایرانی با استفاده از روش‌های خاصی توانسته است نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی که تا چندی‌ پیش به دلیل محدودیت و تحریم‌ها در دسترس قرار نمی‌گرفت را برای کاربران فراهم کند. کاربران iOSمی‌توانند از تمامی اپلیکشن‌های داخلی و خارجی استفاده کنند. از نکات جالب سیب ایرانی ارائه تمامی برنامه‌ها به صورت رایگان است و برای دانلود اپلیکشن‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. همچنین اپ‌های موجود در سیب ایرانی به صورت خودکار آپدیت می‌شوند.

دانلود سیب‌ایرانی

نصاب

اینکه کاربران اندرویدی برای نصب اپلیکیشن‌هایی که که پسوند APK دارند، لزوما هیچ مشکلی ندارند و به راحتی می‌توانند آن‌ها را دانلود کنند. اما این درحالی‌ست که کاربران دارای سیستم عامل iOS از این امکان برخوردار نیستند. کاربران iOS بدون استفاده از اپ استور نمی توانند اپلیکیشن های مورد نظر خود با فرمت IPA را دانلود کرده و نصب نمایند. در سیستم عامل iOS این امکان تنها از طریق مارکت رسمی اپل (اپ استور)مقدور خواهد بود. از طرفی هم اپل با برقرار کردن محدودیت‌ها و تحریم‌ها این امکان هم از کاربران iOS گرفته است. ازاین رو اپ‌استورهای ایرانی سعی کرده‌اند تاحد ممکن این مشکل را از بین ببرند. به طوری که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی فایل‌های IPA را روی سیستم عامل iOS خود نصب کنند. تنها لازم است اپلیکیشن نصبی IPA را وارد برنامه نصاب کنند و سپس مراحل نصب انجام می‌شود. در برنامه نصاب بخشی به عنوان ویترین قرار دارد که  بهترین و معروفت‌ترین برنامه‌های موردنیاز کاربران را معرفی می‌کند. کاربران برای استفاده ازاپ استور ایرانی نصاب لازم است که مبلغی را به صورت ماهیانه حق اشتراکی را پرداخت کنند.

دانلود نصاب

آی‌تیپس

آی‌تیپس یکی از بهترین اپ‌استورهای ایرانی است. با استفاده از آی تیپس می توان بدون هیچ محدودیتی اپ‌های موردنیاز را در گوشی‌های iOSنصب کرد. آی‌تیپس به عنوان یک اپ استور ایرانی توانسته پشتیبانی حرفه‌ای و خدمات با کیفیتی را همسو با نیازای کاربران ارائه دهد. سرعت دانلود برنامه‌ها در اپ‌استور آی‌تیپس بالا خواهد بود. کاربران برای دانلود نیازی به گیفت کارت یا اپل‌آیدی نیاز پیدا نخواهند کرد. توسعه‌دهندگان برنامه‌های ایرانی می‌توانند از ظرفیت آی‌تیپس برای انتشار در اپ استور اپل، گوگل پلی استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد