بروزترین مطالب روز دنیا

جواب تمام سوالاتت رو اینجا میگیری ! :)

بروزترین مطالب روز دنیا

جواب تمام سوالاتت رو اینجا میگیری ! :)

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت اما باکیفیت استوک را بشناسید

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت اما باکیفیت استوک را بشناسید

آکاس


خرید یک لپ تاپ استوک (یا دست دوم) می‌تواند پس انداز جدی داشته باشد. اگرچه به احتمال زیاد نمی‌توان تک تک مدل‌های لپ تاپ موجود در بازار را برای خرید پیدا کرد. اما لپ‌تاپ استوک برای کسانی که به دنبال لپ‌تاپی برای کار، تحصیل یا استفاده عمومی هستند، گزینهٔ قابل توجهی است. در واقع برای انجام کارهای روزمره و کاری، به لحاظ عملکردی لپ‌تاپ‌های استوک تفاوتی نمی‌کنند. شاید بپرسید چگونه ممکن است تفاوتی بین یک لپ تاپ کاملاً جدید و یک لپ تاپ تعمیر شده مشاهده نشود؟سوال خوبی‌ست، واقعیت این است که اکثر نرم افزارهای رایانه شما به گونه ای طراحی نشده‌اند که به عملکرد بالای یک لپ تاپ کاملاً جدید نیاز داشته باشند. تولیدات رایانه‌ای بسیار سریع پیش می‌روند، به طوری که سازندگان نرم افزار به سادگی از این امر عقب نمی‌مانند. بیشتر نرم افزارهای فعلی ۴ برابر کندتر از لپ‌تاپ‌های ساخته شده، کار می‌کنند.  از این رو در این مقاله چند نمونه لپ‌تاپ باکیفیت و مقرون به صرفه را معرفی کردیم.

سنگین اما پرقدرت

همه به یک لپ‌تاپ فوق العاده نازک که به اندازه کافی سبک باشد و بتوانند آن را در سراسر کشور حمل کنند، نیاز ندارند. اگر فقط قصد دارید از لپ تاپ خود در خانه یا محل کار استفاده کنید، می‌توانید با لپ‌تاپ Toshiba P855 قابلیت حمل راحت  را فدای قدرت کنید. Toshiba P855 دارای صفحه نمایشگر ۱۵.۶ اینچی است. همچنین از پردازندهٔ  Intel Core-i5  و یک پردازندهٔ گرافیکی Nvidia GeForce GTX 640M برای بازی‌ها بهره برده‌ است. همچنین این لپ‌تاپ دارای ۴گیگابایت رم (قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت) و هارد hdd ۵۰۰ گیگابایت (قابلیت ارتقا به ۲ ترابایت یا ssd) است. صفحه نمایش P855 با رزولوشن Full HD و درایو Blu-ray برای افراد دوستدار فیلم است. این لپ‌تاپ استوک از نوعی آلیاژ فلز و پلاستیک خاکستری ساخته شده است. P855 30 میلی متر ضخامت و ۲.۹۴ کیلوگرم وزن دارد. از این رو جزو لپ‌تاپ‌های سبک همانطور که دربالا ذکر شد، محسوب نمی‌شود. در اطراف لبه لپ‌تاپ یک پورت VGA، خروجی HDMI ، چهار سوکت USB 3.0 ، یک پورت اترنت ، هدفون و میکروفون ، یک درایو Blu-ray و یک اسلات کارت SD در زیر خط الراس جلو پیدا خواهید کرد. Toshiba P855 استوک حدودا با قیمت ۶میلیون تومان به فروش می‌رسد.

روان و سریع

اگر دنبال نوت بوکی هستید که به راحتی کارهای چندررسانه‌ای را بدون کمترین کندی انجام دهد به شما لپ‌تاپ استوک Dell Studio 1558 را پیشنهاد می‌کنیم.  این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی است. همچنین ۱۵۵۸ دارای ۴گیگابایت رم (قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت) و هارد hdd ۵۰۰ گیگابایت (قابلیت ارتقا به ۲ ترابایت یا ssd) است. Studio 1558  مجهز به پردازنده Intel Core i5 است. این لپ‌تاپ استوک با داشتن یک کارت گرافیک اینتل ۲گیگابایت، برای بازی‌های رایانه‌ای مناسب است. اما لزوما بهترین نتیجه‌ای نیست که انتظارش را دارید. این لپ‌تاپ دارای جایگاه HDMI،‌ WIFI و پورت USB نیز هست. ازویژگی‌های بارز دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه کلید راحت، وب کم با وضوح بالا، عملکرد قوی، صدای غنی و عمر طولانی باتری اشاره کرد. Dell Studio 1558 استوک حدودا با قیمت ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در همین زمینه بخوانیم 

معرفی ۳ لپ‌تاپ ارزان و با کیفیت استوک

گشت و گذاری در بازار لپ‌تاپ‌های استوک

قیمت لپ‌تاپ استوک در بازار

قدرتمند و به صرفه

Toshiba Satellite P755یک لپ تاپ قدرتمند و مقرون به صرفه است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازندهٔ Core i5- و گرافیک intel 3000  است. ضخامت این لپ تاپ ۱.۴ اینچی و وزنی معادل ۲.۶ کیلوگرم است. صفحه نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ است. همچنین از رم ۴ گیگابایتی و هارد دیسک سخت hdd ۵۰۰ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که هردوی آنها قابلیت ارتقا به مقادیر بیشتر را دارا هستند. اگرچه این لپ‌تاپ مملو از سخت افزار‌های قدرتمند است، اما شاسی بزرگ آن فضای زیادی برای خنک سازی فراهم می‌کند. این بدان معنی است که دمای مناسبی در حین کار لپ‌تاپ دارید. بعبارتی می‌توان گفت این لپ‌تاپ مناسب امور حسابداری ۲D و حتی کارهای دفتری است. همچنین این Satellite P755  جزو لپ تاپ‌های چندرسانه‌ای هم محسوب می‌شود، به این معنی که توشیبا بهترین بهره‌وری از بازی و فیلم را باتوجه به قیمت و رده لپ‌تاپ ایجاد کرده است. عملکرد قوی و بالای این لپ‌تاپ استوک مطمئناً نقطه قوت آن است. باتوجه به هارد دیسک HDD برای انجام بسیاری از امور سریع است. این لپ‌تاپ دارای جایگاه HDMI،‌ WIFI و پورت USB نیز هست. Satellite P755 استوک حدودا با قیمت ۶ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد